Jak dokonać zwrotu zakupionych aplikacji w App Store oraz jak anulować dowolną subskrypcję? 

Wielu użytkowników urządzeń Apple nie wie, że każdy użytkownik ma prawo domagać się zwrotu poniesionych kosztów za zakupioną aplikację lub zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie korzystania z usług danej aplikacji. Jeśli kupiliście coś przez przypadek w App Store lub po prostu zakupiona gra/aplikacja Wam się po prostu znudziła to ten koniecznie zapoznajcie się z dalszą częścią artykułu. Pokażemy Wam jak w prosty i szybki sposób krok po kroku dokonać zwrotu za zakupiony produkt oraz jak anulować niechcianą subskrypcję w iPhone. Poniżej dokładne instrukcje:

Jak dokonać zwrotu za zakupiony produkt w App Store/iTunes?

1. Włącz na komputerze „iTunes”.
2. Teraz wybierz „iTunes Store”.
3. W górnym lewym rogu naciśnij na swój adres mailowy, zaloguj się do swojego Apple ID, a następnie wybierz opcję „Konto”.
4. Następnie przewiń w dół i kliknij w „Historia zakupów” i wybierz „Pokaż wszystkie”.
5. Teraz wybierz opcję „Zgłoś problem”. 
6. Z listy pobranych aplikacji wybierz interesujący Cię produkt i kliknij w niego, a następnie ponownie kliknij w „Zgłoś problem”.
7. W widocznym formularzu zgłoszeniowym wybierz opcję „Dokonałem tego zakupu przez przypadek”, a następnie kliknij w „Potwierdź” – nie musisz szczegółowo opisywać problemu.
8. Pojawi się komunikat o przyjęciu zgłoszenia, a potwierdzenie otrzymasz na swój adres e-mail.
9. Pozostaje tylko czekać na zwrot, który zazwyczaj pojawia się po kilku dniach. 
10. Gotowe!

Jak anulować niechcianą subskrypcję w App Store/iTunes?

1. Wybierz „Ustawienia” i kliknij w swoje konto Apple ID na samej górze.
2. Teraz kliknij w „Subskrypcje”. 
3. Wybieramy interesującą nas usługę i klikamy w nią.
4. Następnie na samym dole klikamy w „Anuluj subskrypcję”.
5. Gotowe! 

Rekomendowane posty