Jak wyłączyć duplikowane wiadomości na swoich urządzeniach pod jednym identyfikatorem Apple id?

Okoliczności, w której cała rodzina podpięta jest pod jedno konto Apple id, a posiada wiele urządzeń może wywołać frustrację.  
Dlaczego? Pewnie spotkaliście się z sytuacją, w której prowadziliście rozmowy na jednym z urządzeń, a na innych połączonych urządzeniach te wiadomości się pokazywały. W tym artykule przedstawimy Wam rozwiązania tego problemu.

1. Jeśli tylko jeden adres e-mail lub numer telefonu jest powiązany z kontem, przejdź do Ustawienia – Identyfikator konta Apple – Imię i nazwisko, numery telefonów, e-mail i kliknij ,,Zmień”.
Tutaj możesz dodać nowe identyfikatory (e-mail lub telefon), a następnie określić je w ustawieniach wiadomości.

2. Możesz użyć innego konta do obsługi kolejnego urządzenia.
Aby to zrobić, przejdź do Ustawienia – Wiadomości – ,,Wyślij / Odbierz’’ i wybierz różne konta Apple ID dla różnych urządzeń.

3. Możesz zrezygnować z korzystania z usługi iMessage na swoim urządzeniu. Najczęściej nikt nie korzysta z wiadomości na wspólnych tabletach rodzinnych.
Po prostu przejdź do Ustawienia – Wiadomości i ,,wyłącz’’ iMessage.

Zalecamy utworzenie nowego adresu pocztowego lub identyfikatora Apple id dla każdego urządzenia w domu.
Jeśli masz pytania możesz nas odwiedzić lub zadzwonić. Jesteśmy do Waszej dyspozycji!

Rekomendowane posty